Skip to content

Service Front Desk Medewerker

Amsterdam, Noord-Holland, NetherlandsOperations

Job description

Een groene wereld is onze drijfveer. Onze missie is om de tijdelijke energiemarkt uitstootvrij te maken. We groeien hard en hebben grote plannen. Daar hoort een klantgerichte en georganiseerde Service Front Desk Medewerker bij.


Wat ga jij doen in jouw rol als Service Front Desk Medewerker?

Binnen onze Operations afdeling ben je als Service Front Desk Medewerker voornamelijk gericht op het verlenen van servicegerichte ondersteuning aan zowel onze Nederlandse als internationale klanten. Als eerste aanspreekpunt voor klantinteracties via e-mail en telefoon, streef jij ernaar om onze klanten direct en effectief van dienst te zijn. Binnen de Front Desk worden inkomende vragen en verzoeken gefilterd en vervolgens vastgelegd in ons ERP-casesysteem. Je handelt storingen en gemelde defecten af, beantwoordt klantvragen en indien nodig, schakel je gesprekken door. Onze klanten hechten waarde aan een hoogwaardig serviceniveau met een persoonlijke aanpak. Naast deze verantwoordelijkheden kan het ook voorkomen dat je ondersteuning verleent aan de Operations afdeling wanneer dit nodig is.


Wat zijn jouw belangrijkste verantwoordelijkheden?

  • Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en e-mails van klanten en hierbij zorgen voor een positieve klantbeleving;
  • Afhandeling van dagelijkse klantaanvragen en interactie met klanten;
  • Coördineren van serviceafspraken en technische ondersteuning voor klanten;
  • Registreren en documenteren van klantvragen, verzoeken en klachten in het ERP-systeem;
  • Organiseren van logistieke afspraken voor het ophalen van producten bij klanten;
  • Samenwerken met interne teams om klantproblemen op te lossen en opvolging te bieden.


Waarom wil jij bij Greener werken?

Naast het feit dat je bijdraagt aan een groenere wereld, kies je ervoor om bij ons te werken voor de volgende punten:

  • Een inspirerende en duurzame werkomgeving met een betrokken en gezellig team
  • 30 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband
  • Pensioen (8%, geen eigen inleg, partner pensioen)
  • Gratis vegetarische lunch op kantoor
  • Reiskostenvergoeding
  • Een laptop naar keuze (Apple of Microsoft)
  • Budget voor het inrichten van jouw thuiswerkplek

Job requirements

Wat vragen wij van jou?

  • Je bent een echte Greener - iemand die de wereld een beetje beter wil maken, en daarvoor graag de mouwen opstroopt;

  • Minimaal een MBO4 diploma, HBO denkniveau vereist;

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk;

  • Klantgerichte instelling met het vermogen om professioneel en vriendelijk te reageren in verschillende situaties;

  • Organisatorische vaardigheden en het vermogen om meerdere taken tegelijkertijd te doen;

  • Ervaring in klantenservice of een soortgelijke rol;

  • Bij voorkeur basiskennis van duurzame energieoplossingen.


Wil jij deel uitmaken van ons team en in de rol van Service Front Desk Medewerker meehelpen aan onze missie? Solliciteer dan nu met jouw CV en een korte motivatiebrief. Onze recruiter neemt binnen 5 werkdagen contact met je op.


Note: We waarderen de interesse van W&S-bureaus/recruitment agencies, maar op dit moment hebben we geen behoefte aan samenwerking.

or